Jak dodał Obajtek, docelowo w ciągu 5 lat punktów pod marką Orlen w Ruchu ma powstać 900.
„Detal dla Orlenu jest bardzo ważnym pionem uzyskiwania dochodów i z roku na rok uzyskuje coraz lepsze wyniki” - stwierdził Obajtek na konferencji prasowej. Przypomniał, że EBITDA dla segmentu wyniosła 3 mld zł w 2019 r., a w 2020 r. już 3,3 mld zł. (PAP)
Pomóż w rozwoju naszego portalu
Reklama
Jak mówił, Orlen prowadzi wiele produktów pod własną marką; również te produkty będą zastosowane w tych punktach, które będą się nazywać "Orlen w Ruchu".
"Rozwiniemy zarówno markę +Orlen w Ruchu+, jak i utrzymamy wszelkie parametry, by sprzedaż pozapaliwowa jeszcze zdecydowanie wzrosła" - zapewnił prezes PKN Orlen. "Chcąc być stabilnym koncernem, musimy się rozwijać" - dodał.
"Ruch posiada wiele punktów sprzedaży. Częściowo są to bardzo dobre lokalizacje. W związku z tym musimy wykorzystać potencjał i doświadczenie drugiej firmy, by jeszcze szybciej się rozwijać" - mówił.