Celem konkursu jest umożliwienie ludziom z pokolenia JP II zaprezentowania swojego spojrzenia na postać i spuściznę Papieża Polaka.
Konkurs odbywa się w czterech grupach wiekowych:
- szkoły podstawowe
- gimnazja
- szkoły średnie
- osoby od 19. do 27. roku życia.
Pomóż w rozwoju naszego portalu
Przebiega w następujących kategoriach:
- Fotoreportaż
- Prezentacja multimedialna
- Film
Fotoreportaż
należy złożyć jeden zestaw prac (max. 10 zdjęć). Fotografie należy nadesłać w formacie min. 10 x 15 cm, max. 30 x 45 cm na papierze fotograficznym (czarno-białe lub kolorowe) lub w formie pliku na płycie CD (min. rozdzielczości 1024 x 768).
każda praca powinna być opatrzona tytułem oraz - gdy ma to znaczenie - numerem.
każdy uczestnik może nadesłać maksymalnie trzy zestawy prac.
Prezentacja multimedialna
wersja oprogramowania od Microsoft Office Power Point 2000 do Microsoft Office Power Point 2003
nośnik nagranej prezentacji - płyta CD, CDRW
maksymalna liczba slajdów 25
rodzaje plików filmowych użytych w prezentacji: avi, asf, mpeg, wmv,
rodzaje plików dźwiękowych użytych w prezentacji: plik audio aiff, plik audio au, plik midi, plik audio mp3, plik audio systemu Windows wav, plik audio systemu Windows Media wma
rodzaje plików obrazy: rozszerzony Metaplik Windows, Metaplik Windows, plik formatu JPEG, format PNG, Mapa Bitowa Windows, Graphics Zuteer Change Format, skompresowany rozszerzony metaplik systemy Windows, skompresowany metaplik Systemu Windows, skompresowany Format PICT systemu Macintosh, Format TIFF, Corel Draw, Computer Graphics Metafile, Encapsulated Post Sript, Macintosh PICT, Word Perfect Graphics
Film
filmy mogą być zrealizowane na nośnikach: VHS, DVD (w przypadku zgłaszania kilku filmów - każdy film na oddzielnej kasecie lub płycie DVD!)
twórca zgłaszający film zobowiązany jest podać jego tytuł, rok produkcji, krótki opis filmu
w przypadku zrzeszenia w nieprofesjonalnym klubie filmowym prosimy podać jego nazwę i pełny adres
maksymalny czas trwania - 10 minut
Prace wraz z wypełnioną kartą należy zgłaszać pod adresem: Dom Kultury „Podgórze” ul. Krasickiego 18, do 5 stycznia 2007 r.
Wyniki dostępne będą na stronie:
Finał konkursu nastąpi 5 lutego 2007 r. o godz. 10.00 w Kinie Kijów - Aleje Krasickiego 34.
Wszelkie informacje dotyczące konkursu można uzyskać w Domu Kultury „Podgórze” (0-12) 656-44-41, 656-36-70, 656-45-43 wew. 27) codziennie od 20 października w godz. 8.00-16.00, z wyjątkiem sobót i niedziel.
Organizatorami konkursu są: Apollo Film, Dom Kultury „Podgórze”, Katolickie Centrum Kultury, Centrum Jana Pawła II, Opcom.