OBRONA NIENARODZONYCH
Irracjonalna wściekłość
Środowiska katolików świeckich z Portugalii oraz działacze organizacji pro-life nie kryją w mediach społecznościowych zadowolenia z opublikowania przez znanego przedsiębiorcę z tego kraju – Miguela Milhao reklamy antyaborcyjnej. Założyciel i prezes spółki Prozis (jednego z największych dostawców suplementów dla sportowców w Europie) przygotował i opłacił reklamę antyaborcyjną w formie muzyki z wideoklipem, która została opublikowana w przerwie niedzielnego finału piłkarskiego Pucharu Portugalii.
Reklama-piosenka zatytułowana Dziękuję, mamo (Obrigado Mae), śpiewana przez Joelisę Campos, opowiada historię 23-letniej Portugalki, która zdecydowała się na usunięcie ciąży. Teledysk zaprezentowany na zamówienie Milhao i wyświetlony w trzech portugalskich stacjach telewizyjnych kończy się ostatecznie happy endem. Kobieta zmienia decyzję i odstępuje od zamiaru poddania się aborcji.
Reklama spotkała się z wściekłością organizacji popierających zabijanie nienarodzonych dzieci. Sponsorowi zarzucono działanie antypaństwowe. Brakowało jeszcze oskarżeń o zdradę narodową. To symptomatyczne, że wspieranie życia nienarodzonych, szczególnie ze strony tych, którzy mają pieniądze, wzbudza tak zapiekłą wściekłość, iż nie sposób jej zrozumieć.
Pomóż w rozwoju naszego portalu