Reklama

Patriotyzm w modzie

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do newslettera

Trzej polscy szczypiorniści z reprezentacji narodowej, która zakwalifikowała się do igrzysk olimpijskich w Rio de Janeiro i od kilku tygodni znowu jest na topie, promują kampanię „Poczuj dumę”. Karol Bielecki, Sławomir Szmal i Kamil Syprzak są ambasadorami akcji zorganizowanej przez wrocławską firmę Surge Polonia, która produkuje odzież patriotyczną. – Celem kampanii jest promowanie patriotyzmu, polskiej historii i pamięci o ludziach i wydarzeniach, z których możemy być dumni – mówi Mateusz Nawrocki, specjalista PR z firmy Surge Polonia. – Piłkarze ręczni godnie nas reprezentują, a jednocześnie pokazują, jak ważne w dążeniu do celu są wytrwałość i ambicja. Dlatego zaprosiliśmy ich do naszej kampanii.

Reklama

O patriotyzmie można mówić na różne sposoby. Surge Polonia wybrała przekaz trochę nietypowy. Wizerunki naszych szczypiornistów z napisem: „Poczuj Dumę” umieszczono na 140 billboardach, które trafiły do 9 miast w Polsce. Akcja jest obecna również w Internecie, gdzie znajdziemy fotografie z sesji zdjęciowej, w której uczestniczyli sportowcy, oraz rozmowy, w których mówią czym dla nich są patriotyzm i poczucie narodowej dumy. – Patriotyzm oznacza ambicję, pasję, wiarę w siebie i poczucie wspólnoty – twierdzi Sławomir Szmal. – Przez udział w akcji chciałbym przekazać młodym ludziom swoje doświadczenia i zachęcić ich do wytrwałości i pracy – mówi z kolei Kamil Syprzak i dodaje: – Wiem, że taki impuls jest bardzo ważny. Pozwala wykorzystać i rozwijać talent.

Pomóż w rozwoju naszego portalu

Wspieram

Nie są to jedynie słowa, Syprzak spotkał się bowiem z drużyną szczypiornistek z wrocławskiego klubu piłki ręcznej UKS „Handball 28”, przeprowadził z nimi trening i rozmawiał także o patriotyzmie.

Termin akcji – kwiecień i maj – nie jest przypadkowy. W kwietniu obchodziliśmy 1050. rocznicę Chrztu Polski. Na początku maja przypadają Dzień Flagi Rzeczypospolitej Polskiej oraz święto Konstytucji 3 maja. W akcję „Poczuj Dumę” może się włączyć każdy, np. przez umieszczenie na Instagramie zdjęć inspirowanych hasłem kampanii. W kolejnych miesiącach akcja będzie kontynuowana. Warto śledzić kolejne odsłony w Internecie.

Surge Polonia jest firmą z misją. Produkuje odzież patriotyczną, a jej nazwa (Powstań, Polsko) pochodzi od zawołania, które było umieszczone na sztandarze 1. Samodzielnej Brygady Spadochronowej dowodzonej przez gen. Stanisława Sosabowskiego. Na dzień założenia firmy wybrano specjalną datę – 11 listopada 2011 r. W działalność Surge Polonia wpisana jest edukacja – zwracanie uwagi odbiorców na polską historię, tę dawną i tę współczesną. Taki przekaz niosą umieszczane na odzieży wizerunki, prowadzony w Internecie blog historyczny oraz kampanie medialne, takie jak „Poczuj Dumę”. – To jedyna w swoim rodzaju kampania społeczno-edukacyjna – mówi Mateusz Nawrocki. – Organizujemy ją po to, by pokazać, że patriotyzm to postawa, która buduje wewnętrznie, daje dużo pozytywnych impulsów do działania i tworzy mocne więzi między ludźmi.

2016-04-27 08:50

Oceń: 0 0

Reklama

Wybrane dla Ciebie

G. Braun chciał zatrzymać ginekolog, która dokonała aborcji na 9-miesięcznym Felku

2025-04-16 17:43

[ TEMATY ]

aborcja

Grzegorz Braun

ginekolog

9 miesięczne dziecko

Felek

x.com/JSmigowski

Grzegorz Braun próbuje dokonać "zatrzymania obywatelskiego" ginekolog Gizeli Jagielskiej

Grzegorz Braun próbuje dokonać zatrzymania obywatelskiego ginekolog Gizeli Jagielskiej

Kandydat na prezydenta Grzegorz Braun (Konfederacja Korony Polskiej) próbował w środę dokonać „zatrzymania obywatelskiego” w szpitalu w Oleśnicy pracującej tam ginekolog Gizeli Jagielskiej.

O oleśnickim szpitalu stało się głośno w ostatnim czasie za sprawą publikacji na temat historii pacjentki z Łodzi, która zdecydowała się na przeprowadzenie tam aborcji z powodu zagrożenia jej zdrowia.
CZYTAJ DALEJ

Odpusty Wielkiego Postu, Triduum Paschalnego i Wielkiej Nocy

2025-04-16 14:06

[ TEMATY ]

odpust

odpusty

odpust zupełny

Graziako

Warunki konieczne do uzyskania odpustu zupełnego są następujące:
CZYTAJ DALEJ

„Nadzieja” – autobiografia papieża, która zaskakuje

2025-04-16 21:03

[ TEMATY ]

papież Franciszek

Vatican Media

„To przede wszystkim była znakomita przygoda” – tak o najnowszej książce Papieża Franciszka Radiu Watykańskiemu – Vatican News, mówi Anna T. Kowalewska, jej tłumaczka na język polski. „Nadzieja. Autobiografia” to wyjątkowe dzieło, które miało ukazać się dopiero po śmierci Papieża, ale – jak podkreśla wydawca – potrzeby naszych czasów i Jubileuszowy Rok Nadziei 2025 skłoniły Franciszka do udostępnienia swoich wspomnień już teraz.

Jak zaznacza Kowalewska, „Nadzieja” to nie tylko duchowa opowieść, ale także wciągająca historia życia Jorge Mario Bergoglio, pełna zaskakujących wątków. „Zaczyna się jak książka przygodowa – można tu znaleźć nutę klimatów znanych z klasycznych powieści młodzieżowych” – mówi tłumaczka. Jednak szybko okazuje się, że to opowieść o człowieku, który z prostego księdza staje się przywódcą Kościoła, dążącym do jego reformy i zbliżenia do ludzi.
CZYTAJ DALEJ

Reklama

Najczęściej czytane

REKLAMA

W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.

Akceptuję