W opowieści o wybitnym pisarzu z problemami zdrowotnymi i jego córce, którą bogaci szwagrowie chcą mu odebrać, emocje muszą sięgnąć zenitu. Ojciec, grany przez Russella Crowe’a, przedwcześnie umiera, a córka – w dorosłym życiu odgrywana przez Amandę Seyfried – ma w nim nielekko. Zostaje psychologiem, ale nie dlatego wyrasta na kobietę zimną, preferującą bardziej niż przelotne związki. To oczywiście efekt deficytu – nie tylko ojcowskiej – miłości w dzieciństwie. Matka ginie w wypadku, a ojciec – pisarz, jak sama nazwa wskazuje, zajmuje się głównie pisaniem książek, żeby zarobić na życie i prawników, którzy pozwolą mu zatrzymać córkę.
Emocje w filmie „Ojcowie i córki” są wielkie, dlatego w trosce o zdrowie widzów nie od rzeczy jest zastrzec, że wszystko kończy się względnie po hollywoodzku, czyli nieźle, choć długo wcale się na to nie zanosi. Na szczęście Katie spotyka swojego Camerona (w tej roli Aaron Paul) i przełamuje chroniczną awersję do miłości.
Magdalena Ogórek nie ukrywa, że to, co w życiu osiągnęła, zawdzięcza swojej ciężkiej pracy, wytrwałości i wierze. I chociaż miewała w życiu bardzo trudne chwile, zawsze wierzyła, że są one „po coś”, że na pewno „Ktoś” nad nią czuwa i nie zostawi jej samej.
Aneta Nawrot: Pierwsza najtrudniejsza chwila w życiu, którą Pani przeżyła...
Magdalena Ogórek: ...w moim życiu nastąpiła bardzo wcześnie. Byłam dzieckiem. Miałam wówczas niewiele ponad 13 lat.
Plakat z rysunkami nagich osób, w tym osób transpłciowych, wisiał w przedszkolu zakładowym publicznego nadawcy ORF w Wiedniu - informuje kath.net. Rodzice jednego dziecka złożyli skargę do kierownictwa. W rezultacie dzieci tej rodziny straciły miejsce w przedszkolu. Stowarzyszenie KIWI („Dzieci w Wiedniu”) uzasadnia się argumentem, że angażuje się we wczesną edukację.
Na przedszkolnym korytarzu zawisł plakat przedstawiający nagich ludzi pod prysznicem, w tym osoby transseksualne i dorosłych kąpiących się razem z dziećmi. Plakatom towarzyszyły obsceniczne hasła.
Ojciec Pio, jak każdy człowiek, rozmyślał nad dziełem stworzenia. Wielbił za nie Boga, a co więcej, w niezwykle celny sposób porównał dwa Jego działania. Doszedł bowiem do wniosku, że cudem przewyższającym akt stwórczy jest zbawienie, gdyż według niego większej Bożej mocy wymagało odpuszczenie grzechów człowiekowi, który jako wolny mógł nie chcieć być zbawionym, niż niesprawiające Bogu żadnego kłopotu stworzenie nieba i Ziemi z niczego.
TEKST POCHODZI Z NAJNOWSZEGO "GŁOSU OJCA PIO", ZOBACZ WIĘCEJ: glosojcapio.pl/nowy-numer
W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.