Reklama

Muzyczne DarY

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do newslettera

18.11.2013

1. Porozumienie – Informacja życia (4) ↑

2. Dariusz Malejonek, Ania Brachaczek & Maleo Reggae Rockers – Noc (1) ↓

Pomóż w rozwoju naszego portalu

Wspieram

3. Raz. Dwa. Trzy – Zgodnie z planem (bz) •

4. Luxtorpeda – Hymn (2) ↓

5. Armia – Pałacyk Michla (6) ↑

6. Monika Kuszyńska – Kiedy jesteś przy mnie (5) ↓

7. Fragua – Ciało (8) ↑

8. Twoje Niebo – Modlitwa o sens (7) ↓

9. Albo i Nie – Nie do wiary (11) ↑

10. Elektryczne Gitary – Wielka Solidarność – Historia (bz) •

11. Kanaan – Tato (12) ↑

12. PANdamusic – Jesteś (13) ↑

13. Bęsiu – Nie opuszczaj ich (ft. Nikola) (9) ↓

14. Marek Jackowski & The Goodboys – Miłość jak sen, życie jak sen (N/15) ↑

15. Grzegorz Kloc – W tył nie patrzę (N/16) ↑

16. Marcin Styczeń – Spotkania (N/17) ↑

17. Paweł Kukiz – Koniec końców – Siła i honor (14) ↓

18. Arkadio – Jaram się każdą chwilą (ft. Kinga Kielich) (19) ↑

19. Mietek Szcześniak (ft. Basia) – Save the best for last (18) ↓

20. Lidia Pospieszalska – Papież słowiański (N)

2013-11-26 12:41

Oceń: 0 0

Reklama

Wybrane dla Ciebie

Zmiany kapłanów 2025 r.

2025-05-19 08:45

[ TEMATY ]

zmiany księży

zmiany personalne

zmiany kapłanów

Karol Porwich/Niedziela

Maj i czerwiec to miesiąc personalnych zmian wśród duchownych. Przedstawiamy bieżące zmiany księży proboszczów i wikariuszy w poszczególnych diecezjach.

Biskupi w swoich diecezjach kierują poszczególnych księży na nowe parafie.
CZYTAJ DALEJ

Czy jestem otwarty na Ducha Świętego?

[ TEMATY ]

homilia

rozważania

Graziako

Rozważania do Ewangelii J 16, 12-15.

Środa, 28 maja. Dzień powszedni albo wspomnienie bł. Stefana Wyszyńskiego, biskupa
CZYTAJ DALEJ

Serduszko pękło

2025-05-28 08:00

[ TEMATY ]

felieton

Samuel Pereira

Materiały własne autora

Samuel Pereira

Samuel Pereira

W kampanii wyborczej wszystko jest dozwolone – to truizm, który od lat usprawiedliwia wszelkie polityczne ekscesy. Ale to, co obserwujemy w tegorocznej kampanii Rafała Trzaskowskiego, kandydata partii z logotypem w kształcie serca, przekracza nawet tę dość luźną granicę. Serduszko miało symbolizować empatię, otwartość, szacunek. Tymczasem kampania z nim w roli głównej wygląda raczej jak opowieść o nienawiści, strachu i obsesji na punkcie... Karola Nawrockiego.

To zdumiewające, że cała energia sztabu Trzaskowskiego nie idzie na prezentowanie jego zasług, planów, wizji. Ba – nikt nawet nie próbuje udawać, że chodzi tu o promowanie kandydata. Zamiast tego – codzienna, niemal rytualna nagonka na Nawrockiego. Wypowiedzi pełne straszenia, drwin, pogardy. Jakby cała ta kampania miała jeden cel: zohydzić przeciwnika, a nie przekonać do siebie kogokolwiek.
CZYTAJ DALEJ

Reklama

Najczęściej czytane

REKLAMA

W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.

Akceptuję